Nerf!

Nerf!

Nerf!

Wrath of the Lich King előzetes információk

Utolsó frissítés: 2008. május 11. 14:54

2008. május 11. - Chioo
Utolsó frissítés: 2008. május 11. 15:28

Ezen az oldalon az új kiegészítővel, a Wrath of the Lich Kinggel kapcsolatos híreket, információkat olvashatjátok. Ezek az információk a Blizzarddal kapcsolatban lévő külföldi rajongói oldalaktól származnak, ezért az itt leírtak nem kezelhetők teljességgel hivatalos anyagoknak. A lap folyamatosan frissülni fog a kiegészítő megjelenéséig.

A világ
  • • 77-es szint után lehet majd csak a flying mountokat újra használni
  • • Northrenden az új hátasokon kívül használhatók lesznek az outlandi hátasok is
  • • A mountok sebességén lesz kisebb változtatás, így azok hasonló gyorsak lesznek, mint a mostani Phoenix Mount vagy Armored Netherdrake. A fejlesztők még vacilálnak azon, hogy lehessen-e a mountokon még egy utast szállítani. Ezzel a kisebb szintű játékosok, vagy epic hátas nélküli játékosok is utazhatnak majd ismerősük mountján. Természetesen a második utas nem fogja tudni irányítani a hátast, csak arról le és fel fog tudni szállni.
  • • Northrenden területe jóval nagyobb lesz, mint Outland. Ez azt jelenti, hogy a kontinens területein belül alzónák is lesznek. Ezt úgy kell elképzelni, mint Terokkar Forestnek az auchindouni alzónája.
  • • Az új járműrendszernek köszönhetően a játékosoknak lehetőségük lesz irányítani az irányítható járműveket. Egy példa a Blizzardtól: A játékosok egy élőholtaktól lerohant emberi település felett repkedhetnek és egy létrát leeresztve kell a civil lakosokat megmenteni. Egy instance-ben kék sárkányokat lehet majd kiszabadítani, amiknek a hátára szállva harcolhatunk egészen egy nagy toronyig.
  • • Az aukciós házak és a trainerek a régi területeken maradnak.
  • • Dalaran lesz Észak-és Közép-Northrend, közel az utolsó területekhez.
  • • Az Ashbringer történet nagy szerepet kap és folytatódni fog.
Régi azerothi tartalom, ami Northrenden is lesz
  • • Questek fognak kapcsolódni a Worgenekhez, a Son of Arugalokhoz és mindenkinek kedvencéhez, a fanatikus vallásos Scarlet Crusade-hez is, aminek northrendi neve Scarlet Onslaught lesz.
Frakciók
  • • Az Argent Dawn visszatér Zul'Drakban.
  • • Sholazar Basinben két frakció fog küzdeni egymással. A Wolvarok (érző farkasok?) és az Oraclek (a murlocok továbbfejlődött egyede). A játékosok majd eldönthetik, hogy melyik oldal mellett harcolnak. Egy könnyű reputation farmolós játékot ígérnek erre a területre, ami abból fog állni, hogy az ellenséges frakció erejeit kell gyengíteni.
Szakmák
  • • Minden szakma kapni fog valami különleges epic dolgot, amit csak a készítő hordhat. Ezt hasonlóképpen kell elképzelni, mint a weapon és armorsmithek epic itemjei.
Inscription
  • • Az új inscription szakmával glypheket (magyarosan glifé) fogunk tudni készíteni, amikkel aztán képességeinket és varázslatainkat erősíthetjük.
  • • Az első receptből következtetve, amihez Peacebloom az alapanyag, a herbalism szakmán keresztül lehet majd az inscriptiont fejleszteni.
  • • Minden játékos új spellbook oldalt fog kapni, ahová 6 glyphet lehet helyezni (ez jelenleg 4 nagyobb és 2 kisebb).
  • • A nagyobb glyphek harcközben fognak segítségünkre lenni (DoT, stun, stb.), míg a kisebb glyphek apróbb, kozmetikai változtatásokat fog létrehozni (pl.: egy spellhez az alapanyag költségének eltűntetése).
  • • A glyphekkkel az aukciós házban is lehet majd kereskedni.
  • • Az inscription úgy fog működni, hogyha megvannak az alapanyagok egy bizonyos scrollhoz, akkor először azt kell legyártani. Ezután a scrollt kell használni és rányomni a spellre, hogy az megkapja a hatást.Jelenleg folyamatban van az inscription rendszere, hogy melyik scrollt melyik képességre lehessen rakni és milyen alapanyagok kelljenek hozzá.
Enchanting
  • • Tervben van az enchantok AH-n keresztüli eladásának lehetősége.
Blacksmithing
  • • A kovácsok gem slotokat rakhatnak olyan itemekre amiknek azelőtt nem volt.
Mining
  • • Az egyik új, bányászható fémérc a Cobalt lesz.
Tailoring
  • • Az új ruhaanyag Northrenden a Frostweave lesz.
Instance-ek, raid instance-ek
  • • Hasonlóan a Burning Crusade-hez, minden 5 fős instance-nek lesz Heroic módja, ám a normál és a heroic mód lootjai teljesen el fognak különülni. A heroic instáknak saját tier szettjük lesz.
  • • A hagyományos 5 fős instance-ek kipucolása legfeljebb egy órát fog igénybe venni (ez a heroic módra nem lesz igaz).
  • • Eddig egyetlen boss sem készült el.
  • • A tervezők úgy gondolják, hogy a Burning Crusade-ben nem fektettek elegendő hangsúlyt a PvE játék jutalmazására. Ezen szeretnének változtatni a Wrath-ban.
  • • Hasonlóan a PvP ranglistához, egy PvE laddert terveznek a jövőben az Armoryra.
Új, két tieres raidrendszer
  • • Minden raid instának lesz 25 és 10 fős változata.
  • • A 10-fős raiden játszóknak nem kell egyéb kulcsot, vagy attunementet megcsinálni, hogy a 25-fős változatban is játszhassanak.
  • • A 10 és 25-fős módnak saját, elkülönített progresse lesz.
  • • A 25-emberes raid instance-ben magasabb item levelű, tehát jobb tárgyak fognak esni, mint a 10-emberesben.
Dragonblight
  • • Arthasszal legelőször level 71-75 között lehet majd Dragonblighton találkozni, de az utolsó megmérettetés csak a Wrath befejező patchében fog eljönni.
  • • A Chamber of Aspects rövid egybossos csatákat tartogat a játékosok számára, amikben sárkányokat kell legyőzni.
The Nexus
  • • The Nexus Borean Tundrának Coldara alzónáján található. Ez egy háromszárnyú insta lesz 70-esek. 80-asoknak egy Onyxia-féle raid csata várható, ahol Malygos vár ránk.
  • • A Nexus szerkezetileg egy toronyrom, amit forgó gyűrűk kék energiája vesz körül.
  • • Néhány csatában a játékosok kiszabadíthatnak sárkányokat, hogy körberepüljék a gyűrűket. Az új járműrendszer lehetőséget ad a sárkányok képességeit használni és a játékosok megküzdhetnek az instance kihívásaival. Bronz, zöld és piros színű sárkány lesz, mindegyik más és más képességgel.
Death Knight

Általánosságban
  • • Death Knight minden olyan játékosnak elérhető lesz, akinek legalább egy 55 vagy magasabb szintű karaktere van az adott realmen.
  • • Realmenként egy DK hozható létre és az bármilyen fajú DK lehet.
  • • A DK létrehozása után teljesíthetünk egy küldetéssorozatot, ami bemutatja a DK kaszt képességeit és lore történetét is.
  • • A DK az új rúnarendszert használja. Három rúnatípus létezik: Unholy, Frost és Blood. A rúnák erejének segítségével a DK használhatja képességeit. Az elhasznált rúnák egy idő után újratermelődnek, hasonlóan a rogue energyjéhez. A játékosnak lehetősége lesz beállítani a hat rúna sorrendjét. A rúnák cserélgetése nem lesz olyan korlátolt, mint a talentek, de egyúttal nem lesz olyan laza, hogy csaták közben lehessen váltogatni.
  • • A rúnaképességek használatával a DK egy úgynevezett rúnaerőt is termel. Sok fajta rúnaerőt elhasználó képesség lesz elérhető, attól függően, hogy mennyi rúnaereje van a DK-nak. Az el nem használt rúnaerő egy idő után csökken, hasonlóan a warrior rage-éhez.
  • • Három presence-t közül egyszerre egyet használhat a DK, mindegyik más bónuszt adva ezzel, ezek: Blood, Frost, Unholy (a képességek alkategórián bővebben lehet ezekről olvasni).
  • • Elsősorban varázshasználó tank a DK, de melee dps-ként is megállja a helyét.
  • • A DK egy képessége segítségével élőholt testőrt állíthat a saját oldalára (bővebben a képességek alkategóriában).
  • • A DK egy képességével Deathcharger mountot tud megidézni.
  • • A DK-k nem korlátoltak sword használatára. Axe-t és mace-t is használhatnak, illetve a három fegyvertípust egykezes változatban is forgathatják. Pajzsot nem használhatnak. Az, hogy egykezes vagy kétkezes fegyvert használ a DK, nem befolyásolja a hat rúna számát.
  • • A Death Knightok egy úszó nekropoliszban fognak születni, Naxxramas mostani helyén. A DK-k fejlődésére Tyr’s Hand keleti része és Noxious Glade fog szolgálni, ahol többet megtudhatnak kasztjukról.
Képességek
  • • Blade Strike: Megtámadja a célpontot, majd disease-t castol rá.
  • • Blood Strike: A rogue Eviscerate-jéhez hasonló levezető, sebzése a célponton lévő disease-ektől függően skálázódik.
  • • Death Coil: Kimerít minden rúnaerőt, 600 sebzést okozva ezzel egy non-undead célpontnak, vagy 900-at gyógyít egy szövetséges célponton.
  • • Death Grip: Ez a DK taunt képessége. Magához húzza az ellenfelet és néhány másodpercig támadásra kényszeríti a célpontot. A Death Grip PvP-ben is működni fog!
  • • Chains of Ice: Lekötözi a célpontot, ezzel együtt lassító hatása is van, amíg a karakter végleg "fel nem olvad", miután kiszabadult a jég fogságából.
  • • Mind Freeze: A képesség megszakítja a célpont castolását.
  • • Raise Dead: Feléleszt egy közeli holttestet, ami aztán 2 percig a DK szolgálatában lesz. Ha ezt a képességet egy halott játékosra használja, a játékosnak lehetősége van a DK ghouljával játszani 2 percig és használni a ghoul képességeit.
  • • Ghoul képességek: Ugrás a célponthoz, DoT, stunnolja a célpontot, stb. – több képességről a közeljövőben lesz információnk.
  • • Death Pact: A DK feláldozza a ghoulját, ettől a DK életet nyer vissza.
  • • Death and Decay: AoE DoT, hasonlóan a paladin Consecration képességéhez, az a célpont, aki a Death and Decay-t megkapja, kis eséllyel be is fearelődhet.
  • • Blood Presence: Megnöveli a DK sebzését, és ha megütik, gyógyul. Egyszerre csak egyfajta presence lehet aktív.
  • • Frost Presence: Megnöveli a DK armorját 45%-kal és 25%-kal több aggrót termel a DK. Egyszerre csak egyfajta presence lehet aktív.
  • • Unholy Presence: Megnöveli a DK támadásának sebességét és mozgásának gyorsaságát 15%-kal. Egyszerre csak egyfajta presence lehet aktív.
  • • Anti-Magic Shield: Csökkenti a DK-ra ható következő mágikus sebzést 75%-kal. A csökkentett sebzést rúnaerőbe változtatja.
  • • Strangulate: Kimerít minden rúnaerőt, ezzel kis sebzést okozva és a célpont nem castolhat 5 másodpercig.
  • • Summon Deathcharger: A DK megidézi Deathcharger hátasát. A képesség egy küldetésen keresztül szerezhető meg, hasonlóan a paladin és warlock mountokhoz.
  • • ? névtelen képesség ?: Kimerít minden rúnaerőt, ezzel a DK immúnis lesz minden stunra és megnöveli az armorját a következő 12 másodpercre.
Kasztok
  • • Nagyon valószínű, hogy néhány kasztnak hasznát fogja venni a knockback (hátrahajítás) mechanizmusa.
PvP

Arénák
  • • Két új aréna lesz a WotLK-ben. Az egyik lehetséges, hogy Dalaran Arena lesz, a másik pedig Orgrimmar Arena. Ha az Orgrimmar Arena el fog készülni, a mostani Orgrimmarban találhatóra fog hasonlítani, de néhány változtatást fognak rajta végrehajtani.
Területek

Lake Wintergrasp
  • • Lake Wintergrasp frakciója egy buffot kaphat, ami majd egész Northrendre kihat.
  • • Daily questeket lehet majd itt csinálni.
  • • Az instance-ekből itemeket lehet majd gyűjteni, hasonlóan, mint most Auchindoun instáiban Spirit Shardot, ha a tornyok el vannak foglalva.
Itemek
  • • Az új tierek t7 vagy t8 jelzést kapnak, attól függően, hogy a Sunwell szetteket új tiernek számítjuk, vagy csak t6.5-nek és ezen kívül Ulduar egy másik tier szett lesz. Ezen belül pedig a tiereknek is lesz 25-fős és 10-fős „altier” változata. A két raidmód szettjének ugyanaz a modellje lesz, csak szokás szerint más színük lesz. A szettek egymással kombinálhatók, így aztán egy jobb tier szettjeinek darabjai is passzolni fog a régebbihez és a szettbónuszt megkapja a karakter. Ez így lesz az insták 25-fős és 10-fős változatában is. Például Naxxramas 10-fős változatából megvan a nadrág és a 25-fős változatnak a mellvértje, akkor ezt a szett 2 darabjának fogja a játék nézni és mindkettőt lehet hordani, a szettbónuszt így is megkapja a karakter.
Patch 2.5 – Pre-WotLK
  • • Northrenden nem lesz event a tartalom megnyitásához, mint AQ volt. A Wrath megjelenésének napján a játékosok egyből mehetnek Northrendre. Egy vagy két hónappal a kiegészítő megjelenése előtt lesz egy nagy Pre-WotLK patch, amiben megjelennek az új talentek és a kasztokkal kapcsolatos változtatások is.
  • • Még a Wrath előtt olyan értékes itemek fognak érkezni, amit pénzért lehet megvásárolni.

A bejegyzés trackback címe:

https://nerf.blog.hu/api/trackback/id/tr44463791

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása