Nerf!

Nerf!

Nerf!

Nézz mélyen a szemembe...

2008. május 06. - Maudius
Előfordult már veletek, hogy egy fáradt nap után úgy estetek a gépetek elé, hogy még az egeret is alig bírtátok megmozdítani? Hát itt a megoldás! Irányítsd a WoW ot a saját szemeiddel! A De Montfort egyetem fejlesztette ki ezt a korszakalkotó módszert a játék kontrollálására. A bájosan fess fiatalembe előtti kis masina az a LED-szemkereső konzol, aminek segítségével tudja irányitani a karakterét, bár kicsit olyan Wii-feelingje van a dolognak de szerintem nagyszerű megoldás. Az egyetem szerint további kutatások fognak folyni a szerkezet finomításának érdekében. Ki tudja, lehet az unokáink már így fognak WoW-ozni...


A bejegyzés trackback címe:

https://nerf.blog.hu/api/trackback/id/tr56457220

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Killsometime 2008.05.06. 22:31:07

Valóban érdekes de szerintem hosszú távon nem olyan jó és a szemre se lehetnek jó hatásai...

Maudius 2008.05.06. 22:50:30

Az biztos, én azt nem értem igazából, hogy hogyan tud másfelé figyelni is. Mert ugye a manuális irányítás lényege, hogy tudsz egyszerre figyelni és wasd-zni. De ezzel egyszerre figyelni is és közben irányítani...
süti beállítások módosítása